Čiščenje

Čas kongresno-počitniškega turizma

Spoznajte delo ekipe sobaric na slovenski Obali 

Družba Aktiva čiščenje d.o.o. je z lanskim prevzemom čiščenja hotelskih nastanitev na Obali vstopila v turistično industrijo, ki je deležna dinamičnih sprememb. Še posebej izrazit je prehod iz kongresnega v počitniški turizem, kar je močno zaznati na obalnih destinacijah, kjer se zahteve in pričakovanja gostov spreminjajo glede na sezonsko naravo turistične dejavnosti.

Kongresni turizem že dolgo časa predstavlja pomemben segment turizma na obali. Pogosti in natančno načrtovani prihodi ter odhodi gostov, kot tudi poudarek na poslovnih in strokovnih dogodkih, so značilnosti te oblike turizma. Povezani so z visoko postavljenimi standardi storitev, pri čemer sobarice igrajo ključno vlogo pri zagotavljanju standardov čistoče, udobja in gostoljubja. Da je vsakodnevno delo opravljeno po pričakovanjih, gre zasluga tudi našim nadzornicam. S svojimi dolgoletnimi izkušnjami in znanjem uspešno vodijo ekipo sobaric in zagotavljajo vrhunske storitve gostom pod vodstvom izkušene vodje enote.

Delo je organizirano in strukturirano glede na urnike kongresov ter ostalih dogodkov, kar zahteva natančno usklajevanje s hotelsko recepcijo ter z oddelkom, ki vodi kongresni center. Ekipa se dnevno sooča z generalnimi pospravljanji sob, kjer so zbranost, temeljitost in časovna komponenta močno prisotni. Zato imajo nadzornice ključno vlogo pri spodbujanju in motiviranju sobaric. Svoje ekipe vodijo z vzorom, velikokrat tudi same priskočijo na pomoč pri pripravi hotelskih sob, saj vedo, da bo to pozitivno vplivalo na timski duh.

Tako je v mesecu maju, kot najzahtevnejšem v sezoni kongresov, potekal eden največjih in najbolj obiskanih dogodkov. Zahtevnost tega dogodka je terjala veliko organizacijskih veščin vodij ter prilagodljivost in fleksibilnost sobaric pri svojem delu. Zaradi usklajenosti ekip in vedenja, da je naše delo ključno za udobje gosta, smo uspešno odigrali svojo vlogo.

 

Po zaključku kongresnega turizma nastopi počitniški, ki je prav tako zahteven na svoj način in s svojimi specifikami. Gostje so družine, pari, posamezniki na dopustu, ki iščejo sprostitev, z velikim poudarkom na udobju, čistoči in prijaznosti. Obdobja bivanja gostov so daljša. To vpliva tudi na organiziranost ekipe in izvedbo čiščenja. Opravljanje dela poteka v bolj sproščenem duhu z manjšim časovnim pritiskom. Vse to prispeva k bolj sistematični organizaciji dela, saj gostje običajno preživijo daljše obdobje zunaj hotelskih sob. To je obdobje z večjo možnostjo interakcije z gosti, kjer se vzpostavita zaupanje in spoštovanje.

Ciklični prehodi med sezonami prinašajo številne izzive in priložnosti, ki jih uspešno obvladujemo s svojo predanostjo visokim standardom storitev. Naše izkušene ekipe sobaric in nadzornic se nenehno prilagajajo različnim potrebam gostov, kar nam omogoča zagotavljanje vrhunskega udobja in čistoče. Naš cilj je, da vsakemu gostu zagotovimo prijetno in nepozabno izkušnjo bivanja, ne glede na naravo njegovega obiska.

 

Novico pripravila Marijana Forgić.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja